SAHA HİZMETLERİ

BT Sistemlerinizden maksimum verimi alın!

BT sistemlerinizin beklediğiniz seviyelerde çalışmasını, uluslararası standartlara göre planlanmış Netservis Saha Hizmetleri desteğiyle sağlayın.

100 Servis noktası, tek standart

Netservis, yönetim merkezi İstanbul olmak üzere, Türkiye ve KKTC’de 100’ü aşkın servis noktasında aynı kalite standardı ve süreç planlamasıyla hizmet sunar. Tüm saha operasyonları destek ve yönetim birimi olarak çalışan Yardım Masası tarafından yönetilir. Yine İstanbul Merkezde bulu

Belgelenmiş Servis Kalitesi

Netservis uluslararası kalite sertifikalarıyla belgelenmiş hizmet kalitesini, konusunda deneyimli ve uzman ekiplerle gerçekleştiririr.

Aylık 150.000+ Çözüm

Netservis çeşitli Servis Seviyesi Anlaşmalarına göre yılda 150.000’in üstünde müşteri teması sağlar.

Saha Hizmetleri

Kurulum ve Yaygınlaştırma Hizmetleri

Doğru iletişim, hızlı ve karlı çözüm

Netservis, kurumunuzun yeni BT ekipmanlarının, talep edilen her noktaya ulaştırılmasını, yazılım ve donanımların belirlenmiş standartlara göre kurulumunu, proje planında belirlenen kriterler dahilinde çalışır hale getirilmesini sağlar.

Kurulum ve Yaygınlaştırma Hizmetleri kapsamında

  • Bilgisayar ve Çevrebirimlerinin Kurulumları ve Geri Alımları
  • Yazılım Kurulumları ve Sürüm Yükseltimleri
  • Ağ ve Sistem Altyapılarının Kurulumu
  • Kablolama Hizmetleri

Proje birimimizin ileri analiz ve entegrasyon kabiliyetiyle, özellikle perakende sektörü için anahtar teslim mağaza açma/kapama operasyonları Netservis’in en önemli yetkinlik alanlarındandır

Saha Hizmetleri

Yardım Masası

Doğru iletişim, hızlı ve karlı çözüm

Yardım Masası tüm Netservis saha operasyonlarının ilk müdahale ve yönetiminin yapıldığı birimdir.

Yardım masası ekipleri üç birimin entegrasyonuyla çalışır.

-Veri İşleme: Kurumunuzla iletişimin başladığı ve ihtiyaçlarınızın tespit edildiği bölümdür. Veri İşleme bölümü çağrınızın içeriğini kayıt altına alıp Uzaktan Destek ekibine yönlendirir.

-Uzaktan Destek: Sisteminize uzaktan müdahale ile sorununuzun çözümlenip çözümlenemeyeceği bu birim tarafından kontrol edilir, probleminiz çözümlenebiliyorsa gerekli aksiyonlar uygulamaya alınır. Çözümlenemiyorsa Saha Destek Ekibine aktarılmak üzere çağrıyı Veri İşleme birimine geri yollanır.

-Saha Destek: Müşteriye yerinde müdahaleye giden ekiptir. Gelen çağrıların yaklaşık %20 si saha ekiplerine ihtiyaç duyulur.

Saha Hizmetleri

Lojistik ve Envanter Hizmetleri

Doğru iletişim, hızlı ve karlı çözüm

Netservis, arızalı ekipmanlarınızın İç Tamir İstasyonuna ulaştırılması ve yerine konulacak ürünün SLA kapsamında ilgili lokasyona yollanması işlemlerini kendisi organize eder.

Ayrıca; yaygınlaştırma operasyonlarında Türkiye genelinde kurulumu ve uygulaması yapılacak olan BT ekipmanlarınızın depolanması ve ilgili noktalara sevk edilmesi de Lojistik ve Envanter Yönetimi servisi kapsamındadır.

Saha Hizmetleri

Yapısal Kablolama

Doğru iletişim, hızlı ve karlı çözüm

Netservis; Data (bakır ve fiber), Ses, Şebeke, UPS ve Güvenlik Sistemi yapısal kablolama altyapılarının kurulum bakım ve test çalışmalarını tamamen kendi ekibi ve iç kaynaklarıyla tüm Türkiye genelinde gerçekleştirmektedir.

Netservis’in uluslararası standartlarda sunduğu yapısal kablolama hizmeti, planlama aşamasında ileride olabilecek yerleşim düzeni ya da ihtiyaç değişikliklerinde meydana gelebilecek sorunları baştan ortadan kaldırır.

Projede kullanılacak tüm pasif network elemanları (kablo, priz, jack, patch kablo, patch panel, kabinet ve aksamları) planlama aşamasında ihtiyaca uygun en yüksek kalitede temin edilir ve uygulanır.

Saha Hizmetleri

İç Tamir İstasyonu

Doğru iletişim, hızlı ve karlı çözüm

Netservis, marka bağımsız tüm BT ekipmanlarınıza standart veya genişletilmiş garanti hizmetlerini kendi bünyesinde bulundurduğu İstanbul’daki İç Tamir İstasyonundan gerçekleştirir.

İç Tamir İstasyonu, arızalı ürününüzün varsa garanti, yoksa sizinle yapılacak anlaşma kapsamında onarımını veya değişimini sağlar.